belastingtelefoon
Financieel

Belastingdienst telefoon werd snel beantwoord

We hebben het allemaal wel eens meegemaakt: lang in de wacht staan bij de belastingdienst telefoon. Zelf vind ik dat erg lastig. Wanneer ik de belastingdienst telefoon bel, bespreek ik gewoonlijk zaken die ik erg prive vind. Het gaat over mijn geld en inkomsten en dat hoeft niet iedereen te horen natuurlijk. Dat zorgt ervoor dat ik maar weinig tijd heb met hen contact op te nemen. Als zij maar tot 5 uur bereikbaar zijn en jij zelf tot 5 uur werkt, kun je hen alleen bereik voor jouw werk of tijdens pauzes. In de weekenden heb jij natuurlijk ook geen verbinding. Zelf heb ik toen maar een gokje gewaagd vorige week in mijn pauze. Vaak maak je het mee dat je 10 tot 15 minuten in de wacht staat en dat is allesbehalve ideaal. Daarom was ik erg gelukkig toen ik al na 2 minuten geholpen werd! Mijn vragen werden snel beantwoord.

belastingtelefoon

Niets te klagen

Nu heb ik eigenlijk niets te klagen over dit bedrijf. Voor mijn gevoel werken er nu meer mensen bij de belastingdienst telefoon waardoor men sneller geholpen wordt. Als zij meer bereikbaar zouden zijn, zou dat wellicht ook helpen. Toch spreken zij altijd duidelijke taal waardoor ik keer op keer goed geholpen wordt. Tevens is ook de website flink verbeterd waardoor ik nu daar ook mijn eigen zaken kan in zien en soms niet eens hoef te bellen. Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden over de belastingtelefoon! Hebben jullie ook goede ervaringen, of valt het nog tegen?

 

belastingtelefoon